IIDOOOLL FINNAALEEN!

Nu har jag kommit hem från Stockholm det va jätte kul :)
Vi åkte hemifrån i fredags och när vi kom dit så gick vi i gamla stan fört och sen så åkte vi te hotellet och det va fint :)
och sen efter det så åkte vi te ett centrum som låg nära globen, vi fikade lite och så gick vi lite i affärer jag hittade inget så men Frida hittade en jacka en likadan som min XD ;)
Men efter det så gick vi in i globen typ  och där fick vi en gratis påse från dustin home Hiihi X)
Och så såg vi en från hollywoodfruar men fick inge kort XD
och så i centret så såg vi Calle ;P
Men det tog en långstund innan vi fick gå in till våra sittplatser men efter en lång stund så fick vi gå in, Jag trodde att vi skulle få jätte bra platser men vi fick ganska bra ändå ;)::))
Och det va en jätte rolig snubbe där innan det började som va apa kul hahha filma han kanske lägger upp det X) ;)
Och så får man veta vad dom gör på pausen,, :)
Men MINNAH va jättteee bra hon skulle ha vinnit jag blev jätte sur när Jay vann men han är bra men Minnah är bättre XXD ((:
Och i den stora pausen så såg vi Pontus som är programledare i vem kan slå filip och fredrik och så såg hampus Anna Bok HIiihi XD ;)
Men efter idol när vi skulle ta tunnelbanan så va det massa folk så det va svårt att ta sig fram men tillslut så kom vi typ hem te hotellet men innan så käkade vi på max för det låg nära Mmmh jätte gott köpte en milkshake typ Hahhha ;) ;D
Men i dag så gick vi i affärer hela dagen jag hittade ett par skor (uggs)  men inget mer :P ((:
men sen när vi skulle vänta på tåget då va det försenad och man frös ihjäl :(
Men nu är jag hemma och kolla på mina fina bilder som inte är så fina X) men jag LER :P
Minne för livet!! (((: <333♥

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha assså jag dör av garv , söta bilder ;) <3

2010-12-17 @ 01:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0