Snööbollskrig i skolan XD

Heeej
Idah har vi haft matte prov gick väll ganska bra tror jag och hoppas jag (; sen så  hare varit mycket snö hade snöbollskrig först vare bara några från klassen sen så kom Michel och drog ner mig fick apa ont i mitt knä men sen så kom Emil och jag märkte han inte så fick lite där oxo men som tur va så gick Dressa förbi och sa till han XD
sen så hade vi livskunskap och där fick vi göra en liten pjäs men man fick inte säga någe och dom andra skulle gissa det var får någon grej vi fick rödluvan, Det var lite kul ;D
efter det så slutade vi och kastade lite snö på Philip och Hampus XD
men dom gick ner efter ett tag bara :P jag och Emily gick ner te Hampus sen :D
och sen tog bussen hem ((;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0