lööve ; )

HEEEEEEJ !
hemma nu från en mysig dag i skolan, hade först svenska å då va inte sabina där så vi hade vikarie, å i sven efter där oxå så ganska så chill men på sven så satt jag vara vid datorn å gjorde INGET.. hehe men sen äre ju projekt å dansar för fullt grymt kul, å blir mycket bra :)
men sen efter dä så vare lucia träning å ut lottning på allt, lucia med.. men jag ska inte säga någe. men sen när jag kom hem så käka jag hos mormor å morfar mummmmss pannkakor, hehe. men nu så är jag själv hemma å här dunkar musik i hög volym ! puuussss så är jag jätte glad, fick hem min sweet t-shirt awesomme ! fick ett stort klistermärke oxå som det står junkyard på :D :D :D haha, men jaja nu så ska jag vara duktig å plugga hörs !
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0