Rubrik brist XD

*kyss*Ärr hemma nu då från Elin Nordström! :) ♥
när vi kom dit så kollade vi hennes söta rotter XD
Vi satt vid dator en stund och så gjorde vi chokladbollar med lila pärlsocker på :::)))
gööttt XD
Meen när jag kom hem från Elin så hoppade jag in i duschen å snart så ska jag blåsa håret och sen så ska jag nog lägga min å sova är PISSS TRRÖÖTT ::(
Ärr hemma nu då från Elin Nordström! :) ♥
när vi kom dit så kollade vi hennes söta rotter XD
Vi satt vid dator en stund och så gjorde vi chokladbollar med lila pärlsocker på :::)))
gööttt XD
Meen när jag kom hem från Elin så hoppade jag in i duschen å snart så ska jag blåsa håret och sen så ska jag nog lägga min å sova är PISSS TRRÖÖTT ::(
Är vi snygga?! eller är vi snygga?!! xxd

HIIHI ! ::) ♥
*KYSS*

Kommentarer
Postat av: elin

lotta, du tog bara dom bildern där ja ser drogad ut -.- <3

2011-02-16 @ 19:38:34
URL: http://enordstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0