PluggPlugg :/

Heej idag har jag varit i skolan då ,
hade inte den första matte leketionen så fick hål i typ 1,30min då, Men jag hannah emily å eve satt i fridisdledarnars rum å kollade på Evas vintertips eller någe XD
Meen sen så på idrotten så hade jag och Emily uppvärmningen då det gick väll bra! xdxd
hade inte förberett oss så mycket menmmen ;;))
:D
sen så gick jag,Hannah å Eve ner och väntade på bussen :D
Sen när jag kom hem så skulle vi te mormor å morfar å äta, jag å Linus kollade film :DD
ehhe kollade på scooby doo kulkul!! ;D
men nu är jag är hemma så sitter jag å PUGGAARRR Engelska å Svenska Inte kul :(
Har prov på Torsdag å fredag :I:I:I:I
menmen PUSPUSS! ♥
DISSSS!!!
*KYSS*

Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt

2011-02-10 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0