Jasmine Sundell!

Hejsan :)
Gårdagen!
Va i skolan stod i caffan med Bästa Emily ::D
sen så följde jag med Jasmie sundell hem men vi missa 2 bussen och det va lite surt men men :P
När vi kom hem te Jasse så gjorde vi pannkakor med kanel i HAha super gott om man måste ljuga Hihiihi ;))
Meen sen så kollade vi på film och satt vid datorn :)
KULKUL!!<3
Och så tog jag buss te Finspång halv 7 :)
när jag kom te finspång så gick jsg te Lisas lägenhet men hon va inte där och jag hate ingen nyckel så satt i trappuppgången och vänade på Lisa skulle komma hem för jag fick inte tag på henne heller -.-
Menmen jag hade då super kul där :P
Men efter en timme så kom hon och vi kollade på oth och käkade ägg ::D
HAhha Puss på dagen!!<33
Fy Bubblan ;;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0