Hjortkvarn/Älgsjön

ääh fy fan skrev massor men allt gick bort -.-
men idag så har ju Elin sovit hos mej :)
men iaf så kom jag typ nyss hem från Hjortkvart/Älgsjön det va nice. haha åkte med Elin å då körde Josefin å hon fick lite kärringstop i början haha men sen gick det bra tills vi kom te stora vägen vi hjortkvarn. när hon brände lite gummin xd ;) haha. men det va göött annars. efter dä så drog vi te Sommarstugan som Morfar å andra håller på å bygga. kommer bli mycket nice när det är klart! ^^ men sen drog vi te älgsjön för att bada lite. haha jag å Elin hade  mycket kul....! ;);)
sen så drog vi hemigen å då la jag mig på studsmattan för att chilla lite. sov typ + sola xd :P men aao, nu har jag Ätit å nu blire MUSIK ! :D pussheej! :D
.
*KYSS*

Kommentarer
Postat av: jasse :)

sv: nu har jag tagit bort bilden älskling :)<3

2011-07-11 @ 23:36:11
URL: http://buslars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0