Dag 11: en bild som är läskig

dag 1: en bil på mej
dag 2: en bild på någon jag saknar
dag 3: en bild på någon jag kännt länge
dag 4: en bild på mitt intresse
dag 5: en bild på mina idoler
dag 6: en bild som gör mej glad
dag 7: en bild på mitt syskon
dag 8: en bild från förra året
dag 9: en bild på mej när jag var liten
dag 10: en bild jag är nöjd med
dag 11: en bild som är läskig
dag 12: en bild på mej och en kompis
dag 13: en bild på någon som betyder väldigt mycket
dag 14: en bild på en någon jag kan prata med allt om
dag 15: en bild som väcker minnen
dag 16: en bild på dagens outfitjag v
Jag vill inte lägga ut en bild som är läskig för det skulle nog bli en haj men det är blääbläääälbläää så det blir inge sorry xd :P
men somsakt det skulle bli en HAJ! :P
.
dag 1: en bil på mej
dag 2: en bild på någon jag saknar
dag 3: en bild på någon jag kännt länge
dag 4: en bild på mitt intresse
dag 5: en bild på mina idoler
dag 6: en bild som gör mej glad
dag 7: en bild på mitt syskon
dag 8: en bild från förra året
dag 9: en bild på mej när jag var liten
dag 10: en bild jag är nöjd med
dag 11: en bild som är läskig
dag 12: en bild på mej och en kompis
dag 13: en bild på någon som betyder väldigt mycket
dag 14: en bild på en någon jag kan prata med allt om
dag 15: en bild som väcker minnen
dag 16: en bild på dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0