Fredag!

Fredag idag då fettt niicee!! ::D
.
Har varit i skolan
sven först i 2 timmar, plugga te svenska provet
å sen efter dä så hade vi NO som vi fick reda på att vi ska ha prov nästa fredag -.-
efter dä så hade vi det jävla svenska provet som jag hatar, hade typ nt pluggat någe för visste nt vart min mapp vah -.- !!
men efter dä så hade vi bara NO å gjorde nt ett skit sen så åkte jag men mamma hem så kom typ hem några minuter över 2 :::D fett nice dä med ;;;)
.
Men vet nt vad jag ska göra men men kke j2 :P ::D
*KYSS*Fredag idag då fettt niicee!! ::D
Fredag idag då fettt niicee!! ::D
.
Har varit i skolan
sven först i 2 timmar, plugga te svenska provet
å sen efter dä så hade vi NO som vi fick reda på att vi ska ha prov nästa fredag -.-
efter dä så hade vi det jävla svenska provet som jag hatar, hade typ nt pluggat någe för visste nt vart min mapp vah -.- !!
men efter dä så hade vi bara NO å gjorde nt ett skit sen så åkte jag men mamma hem så kom typ hem några minuter över 2 :::D fett nice dä med ;;;)
.
Men vet nt vad jag ska göra men men kke j2 :P ::D
*KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0