Hähääh ojjjoooj ^^ ;;)

Heejsaaan!! :)
Idag har jag varit i skolan men sov hos Lisa oxo : D ::)
med det va gött å få sova lite längre ::D
Men i skolan så va allt som vanligt men åkte ifrån skolan typ halv 12 för skulle åka te tandläkaren, fick min skena eller vad kan man kalla det men aja sen så åkte vi hem direkt det va fettans kkööönnntt!! ::D
så är hemma å gör inget, är piss tröt,
Men cema lite med Ida å ska plugga tror ja fan har svenska prov på fredag, fattar inte ett skit om det, Men men (Y) -.- :P
Heejsaaan!! :)
Idag har jag varit i skolan men sov hos Lisa oxo : D ::)
med det va gött å få sova lite längre ::D
Men i skolan så va allt som vanligt men åkte ifrån skolan typ halv 12 för skulle åka te tandläkaren, fick min skena eller vad kan man kalla det men aja sen så åkte vi hem direkt det va fettans kkööönnntt!! ::D
så är hemma å gör inget, är piss tröt,
Men cema lite med Ida å ska plugga tror ja fan har svenska prov på fredag, fattar inte ett skit om det, Men men (Y) -.- :P
.
Hähähä oojjoojjjo xd ;;P ^^^
bilder sen gårdagn! :) 
Ida ♥♥♥
*KYSS*

Kommentarer
Postat av: ida

hähä ta boort! D: <33

2011-03-02 @ 22:44:09
URL: http://idaevertsson.blogg.se/
Postat av: carro

hej :) fin blogg!

kram

2011-03-02 @ 23:57:35
URL: http://caarroliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0