StudieDag!

Heejsaan! :::D
.
Hade studie Dag i dag rå så sov te kvart över 9, nt så länge men längre än vad jag brukar ( kl.06.00)
men sen så kollade jag gårdagens BigBrother å käkade frulle, sen så åkte vi te Finspång å bada -.-
men jag å Lisa satt i bubbel polen typ hela tin ;;;)
men sen så lämnade vi Lisa å åkte hem, så nu sitter jag vid dator å ska platta håret å lyssnar på musik :::D
Puss!!!
Heejsaan! :::D
.
Hade studie Dag i dag rå så sov te kvart över 9, nt så länge men längre än vad jag brukar ( kl.06.00)
men sen så kollade jag gårdagens BigBrother å käkade frulle, sen så åkte vi te Finspång å bada -.-
men jag å Lisa satt i bubbel polen typ hela tin ;;;)
men sen så lämnade vi Lisa å åkte hem, så nu sitter jag vid dator å ska platta håret å lyssnar på musik :::D
Puss!!!
........!!..........
*KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0