1 mars!

Heejaaan!
Idag äre 1 mars för dom som nt viste dä, ::D

Men annars så har jag varit i skolan men bussen va cp så väntade typ en timme sen så gick vi alla hem xd :P
å sen så åkte jag med bussen som kom halv 9,
så kom te skolan efter ett tag men hade ändå bara 2 leketioner matte å slöjd, å sluta 12 :::D
Men sen efter skolan så följde jag med Ida hem men innan så gick Ida jag å malin å köpte kex på lidl
å efter ett tag så tog vi 1 bussen te ida, Hade kul i bussan asså!! XDXD <333 hähähää ;)
Men hos ida så satt vi vid datorn och sminkade oss hiih ^^
tog bilder som kommer upp i morron ::D eller kanske idag få se :::P
Men sen så tog jag bussen te finspång å ska sova hos Lisa, och ska käka revbenspjäll snart!! ^^
jag har oxo kollat på tv målat naglarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0