:::)

hej.

idag vakna jag hos Evelina :) vi hade det kul när vi lekte, satt vi datorn lekte med hennes söta råttor som bajsa hela tin typ, å vi kollade på film å sen så blev vi trötta å gick å la oss å kolla på film :)  jag å eve cyklade te skolan idag oxo! :) det var kalt å det typ snöa -.- ;)

Å så idag kom hannah te skolan efter hon hade varit i Florida hon var MYCKET BRUN men har saknat henne sammor!! å sen värsta va ju att vi skulle åka å bada med skolan på idrotten så hon behövde juh inte skämmas över att hon var blek  Hahah ;) men i badhuset så gjorde vi livräddning å massa annat, men det var pisss kalt i vattnet det va inte kul!  :(

Men efter dä så satt jag Eve å hannah utanför badhuset å väntade för dom ville inte cykla -.- men sen så närklockan var 3 så cyklade vi te centrum för där kom min  buss typ en minut efter vi kom dit -.- ;D

men det har varit en rolig dag ändå ::::DD

men vädret va........ ÄCKEL SNÖ I MAJ!! :O  -.-

.
.
Hiihihii Evelina :D <3
*KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0