you spin me out of control

Hej.. hemma nu då från en bra skol dag, sov ju hos eve som sagt va å vi gick å la oss ganska så sent så va jätte trött på morgonen.. men det gick över sen :)
men iaf hade sven dom 2 första lektionerna å sen så hade jag samtal å det gick bra, efter dä så vare matteprov som gällde fast hann inte klart med allt så ska göra klart imorron. sen så vare idrott å den sista lektionen va so.. först så gjorde vi någe mupp å sen så fick vi sitta i datasalen å skriva om ett land som man själv har valt, fast jag har ju då Sydafrika men det kommer gå så bra så.. ska typ skriva minst 5 sidor tills på fredag :o helt sjukt egentligen men det ska gå så bra hehe. men nu så blire att plugga Engelska antar jag men puss vi hörs när vi hörs å det blir snart haha men puss :D♥
åh själv klart så har man lyckats med att tappa en till ''över kula'' te min navelpiercing.. Gooodjoob -.- aja fast som tur va så märkte jag sä innan den åkte ut + så hade jag en kula i min väsa så har min enormus nu.. men sår ha den tills lisa kommer hem hehe om hon mej låna en ny ^^ hihi :D

Kommentarer
Postat av: Johanna Rise

sv: Ja precis! :) Jo det är bra tack.

Fan vad långt hår du har förresten, skitfint! ^^

2011-11-30 @ 17:47:27
URL: http://juwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0