Haha men LOL

Hejsan, har nu kommit hem från äckliga skolan..
fast va väl ganska så chill, hade halv klass idag på no:n, gjorde labb å då fick den andra klassen typ hål, så hade det i typ aao länge iaf, men jag å Hampus gick te Lisas lägenhet å va där en stund sen så gick vi å käka pizza med Emil å Philip, gotgot ! men sen så vare labb, å efter dä så hade vi idrott, orientering å jag sprang/gick ju då med Hannah, haha vi suger :O ;) nää skoooojjjaa vi är BÄST :O hiih ♥
men efter dä så fick vi skynda ner te centrum för att hinna med bussen å så,men nu så sitter jag här å kollar på film å så kolar jag i skolkatalogen som jag har fått hem, hiihih, fan va skön det är å känna att man inte är med i den ! ;)
men aao kanske ska plugga? fast nää orkar inte men puss HEJ !♥
.
aaww, skulle vara nice att åka te Stockholm.. :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0