Stockholm då :D

Hemma från Stockholm nu då, blev att sova hos lisa men iaf.
det va as roligt, men typ först så spöregnade det hela vägen dit å typ när vi gick på museum å skit, hahah kollade ju på cosmonova fast det sög... men sen så åkte vi in te typ stan å gick runt lite där va fett nice tog massa fina bilder både jag å eve tog med kamera men det blir att lägga upp dom imorron, eller eve kanske lägger upp några :) ni får checka
klicka här
men iaf så hittade jag en present te lisa iaf hon ska väll få någe mera men aao får bli en annan gång :) men själv hittade jag ett par byxor från cubus jätte bra ! men resan så kollade vi på film som typ hackade as mycket å så blev det musik å massa prat med gööttt folk å sen gick jag hit med fler pratglade människor men aaoo är piss trött å hungrig meen aao det blir as bra men hööres puss! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0