MÅNDAAG

hejsan  ! fy bubblan va detta är tråkigt !! 
känner redan hur svårt å jobbigt det kommer att bli att blogga : / 
men kämpar på så gott jag kan !! 
igår så kom ju finaste å sov här å åkte hem för massa timmar sen hehe.. men har haft det mys å när han drog typ så har jag väl inte gjort så mycket.. följde med mamma å lisa te Finspång å fixade saker å legat i sängen i inte gjort ett dugg ! ae det är ju dä sommarlovet går ut på dock men jao ! men nu så har jag ju oxå börjat jobbat.. på simskolan å jag bara längtar tills man måste hoppa i det kalllllaaa
vattnet för att hjälpa små barnen att lära sej simma eller någe annat.. men ahja det äre väl värt ! men puss hörs !
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0