mmh hej, jag har tråkigt..

Ditt för å efternamn? Lotta Andersson
Vad heter alla i din familj? pappa: Willian, mamma: Lena, storasyster: Lisa, Lillebror: Linus
Hur gammal är du? 15, ska fylla 16
Nämn någon som gjorde dej glad igår? jadu,
Vad gjorde du klockan 8 i morse? sov!
Vad gjorde du för 15 min sendan? åt
Det sista du sa högt? Linus stick!
Det senaste någon sa till dej? Ta ut din tallrik.
Vad har du druckigt å ätigt idag? inte mycket
Vad va det senaste du köpte? grejer från hollywood
Vad är det för färg på din yttedörr? svart
Vad är det för väder hemma hos dej nu? öm..mörkt å säkert kallt ?
Godaste glassen? Ben & Jerry's !!
Tror du på kärlek i första ögonkastet? hm, jadu?
Sover du tungt? ibland så
Drömmer du mardrömmar? kan hända
Trivs du med ditt jobb? öh, klart! om jag nu hade något?!
Favoritklädsel? ONEPIECE
Senaste låt du lyssnade på? nicki minaj starships
Vad ser du om du tittar till höger? dörr..
Vad gör dej glad just nu? inte mycket,någon kanske?
Höger eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? hm, utråkad..
Kläder just nu? ONEPIECE
Sommarplaner? vet inte, det vanliga antar jag
Hur många kuddar sover du med? har 6st, måste minst ha 2-3 !!!
morgon eller nattmänniska? natt
Vad är viktigast för dej? familj, kompisar !
Är du kittlig? beror på..
Snarkar du? nä, inte vad jag vet å vad folk har sagt?
Stjärntecken? Tvilling
Äckligaste småkrypet? snigel !!
Stökigt eller välstädagt? stökigt..
Vad längtar du mest efter just nu, jadu.. sommar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0