bra dag yo

hejsanhejsan,
denna dag har gått ganska så fort och har varit myyycket bra !
började med np i matte, hade sen brännboll med alla 9:or fast själv va man inte med men kan tänka mej att våran lilla klass gick det inte nog inte så bra för tihihih, men efter det så gick jag hem med Emil å lekte lite med han te lisa kom å då drog vi te frida å kollade lite på hockey men sen innan vi drog te lägenheten så hämtade vi upp min goa pizza som jag käka på här, fast just nu har jag så sjukt ont imagen att jag skulle kunna ta livet av mej... :( men imorron äre frilufts dag eller fan hur det stavas.. bryr mej inte.. men aja BRA DAG !! godnatt PUUUUUSSSS !
.

å så blire en het bild på mej å elin, baaara för att elin drar te Tyskland imorron å för jag kommer sakna tjejn puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0