GRATTIS EVELINALUTTENPLUTTEN ! ♥

Grattis bästa Evelina å det måste kännas heeelt underbart att äntligen vara 16 år gammal. Jag hopas att du kommer få en bra dag, fast du spenderar de mesta tiden i skolan med mej. Så det är själ klart du kommer få en awesome dag !! 
Nä men du hoppades på att få en storslagen inlägg på din födelsedag så då ska den önska gå i uppfyllelse iaf !! 
Kan väl börja med när jag träffa den första gången, eller såg den. Då va de så länge sen då när jag spelade i hällestadfotboll å du å Hannah oxå, kom på våran träning. Först så tyckte jag att både du å Hannah va värsta bitcharna å trodde verkligen inte jag skulle bi kompis med dej och så. Men sen så har vi ändå lyckas funnit varandra. (hah det där lät ju töntligt) iaf. kommer faktiskt inte ihåg när vi blev ''riktiga kompisar'' Men sen så började du ju oxå spela i lagen å sen kom vi i samma klass å nu så har vi spenderat mer än 3 år tsm i 7-9 å nu går vi i gymmsasiet tsm å jag ångrar verkligen inte att vi har blivit kompisar hihi ! Älskar dej å ha en toppen dag pusshej å klart slut. ♥
.
och självklart så kunde jag inte välja bara en bild. Och jag har ju massa mera hemma på datorn. med det gör nog inget hehe 
 

Kommentarer
Postat av: Evevevvevevev

Åh underbara lottish, tack och du är så galet bra!!! Älskar dig<3

2012-10-23 @ 00:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0