SÖNDAG

Hejsan, dom här 3 sista dagarna hart både gått upp å ner.. I fredags så stannade jag hemma från skolan men sen på kvällen så gick jag på bio ! Sov i lägenheten och sen i lördags så blev jag hämtad, när jag kom hem så satt jag ute i solen som jag även har gjort idag lite smått mej det var skönare igår. iaf.. Har varit och kollar på igelfors damer typ nyss oxå och man blir ju lite smått taggad och vill vara med men får se vad som händer i veckan.
 
Ska hoppa in i duscha nu och sen så ska jag kolla tv, sätta igång med skolarbete.. Ska redovisa imorgon på 10 minuter om något skit. Kul. Slutar vid 11 imorgon iaf och det är skönt ! Men ska försöka upt mera nu och inte bara sluta. Försöka iaf. Pusshej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0