Tröött, men jävla kul :)

IGÅR
Jaa,
Hade ju lan med bästiisen och grabbarna ::)
ja det va jätte kul jag Emily och Philip gick och kolla på film sen efter skräckfilmen men efter den så gjorde vi inte så mycket men sen efter en kalvtimme så kollade vi på någon film om facebook men efter typ 5 min så sommna jag va jätte trött och då va kanske kl halv 6 men sen så väckte Hampus oss kl.9 och då satte jag mid vid dator ett dator men sen så käkade vi frulle och sen så skulle Philip och Emil hem och jag och Emily gick efter typ en halv timme då kom mamma och hämta mig och min dator :::))
Och sen när jag kom hem så fixa jag i hopp min dator och sen så kollade jag på film men efter ett tag så va det mat och sen efter det då gick jag upp och kollade på filmen igen men kunde inte hollla mina ögon öppna så jag somna tillslut och sen så vecket mamma mig typ kl 6,
Kom inte ihåg om jag kollade klart på filmen eller inte så det va lite skumt ::)
Men sen så kollade jag på Robinson vem som vann och sen efter det så kollade jag på film och sen somnade ::::))
Bilder blir ner jag har lagt in dom på datorn ::) ;)
IDAG
vakna kl 10 över 9 typ sen käka fruullle och sen kolla klart på filmer som jag såg i går ::)
och så blire väll att inte göra någe vettigt i dag :I
PussarochKramar (L) ♥

Kommentarer
Postat av: Nellie

haha lite galen helg

2010-12-19 @ 18:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0