Gårdagen typ,

Heejsan nu har jag vaknat, å så har jag kollat på film. men jag fryser as mycket, piss kalt i mitt rum...men aao,
lite om gårdagen kanske, efter man hade varit hemma å så, så gick jag på j2 vi laga mat eller aao typ mackor gotgot
men sen så gick Elin å jag hem igen å satt lite vid datorn sen så gick vi te rasmus å dom, det va ju lan fast det va inte mycket te spelande haha, men själv hade man vi lekte ju oxå med en dator så va ju kul, haha, men Internet va ju inte det lättaste å fixa... men hade dä sen :D Meen typ runt halv ett så blev vi hemskjutsade för det va ju så jävla kallt :S :D, Men när jag kom hem så blev det film å senare så blev det å sova ! va sjukt trött då, haha men, men bra dag igår :D :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0