TISDAG

hejsan, hemma nu å hade tänkt att bäretta min dag lite kort !
började med att ajg vaknade upp i en trång säg med Emily å Evelina, fick leta rätt på hennes satans råtta som hade rymt men det gick bra ! sen så fixade vi oss å sen SPRANG vi te bussen för att hinna ner te stan för att käka frukost på donken ! mummms ! sen såå gick vi i stan ett bra tag å fick gratis B&J å tog det chill, men sen så drog emily för hon mådde inte så bra å så va hennes mamma där osv, men jag å eve va där en stund till å sen blev det bussen te finspång igen, då jag väntade på att Emil skulle komma en stund men ahjo det blev ju som det blev... tard. men nu ska jag ner å duscha men vi hörs puss hej ! ♥ å så bjuder jag på massa bildeeeer under tiden som vi har lekt
.
fick med mej ett linne hem från stan btw, men har haft en suuuuper bra dag !!!! puss på eer ! ni är guld värda ♥

Kommentarer
Postat av: emilyklemedsson!

löve you lottttis!

snor några bilder från dej :***<3

2012-04-03 @ 21:24:38
URL: http://emilyklemedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0