Gårdagen typ,

gårdagen, här kommer en lite vad jag gjorde igår !
efter jag hade varit lite hemma när jag kom hem från skolan så gick vi te Hampus föra att fira hans mamma som fyllde egentligen för länge sen men vi käka tacos och såg på tv! efter dä så gick vi te J2 som jag fortfarande inte kan förklara vad det är men aja, där så vare inte så mycket folk iaf, menn spelade pingis å käka glass ! efter dä så åkte jag med Emil, rasmus å så Henrik te rasmus för att kolla film men inte för så länge efter vi hade startat filmen så ringe ju mamma å vi SPRANG dit.. iaf, sen så följde jag med Emil å rasmus tbx å kollade film men då kollade vi på någon annan MUPP film som SÖG! haha fast alla somna.. å sen så fick jag skjuts hem å då vare bara att sova !
.

Kommentarer
Postat av: emilia

söt du e lotta :)

2012-02-17 @ 16:03:44
URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0