såja,

hejsan, hemma nu!!! blev att ta 6 bussen, men iaf.. skolan idarå, hade nationella på morgonen å det va helt okej, inte så jätte jobbigt som jag hade förväntat mej men på torsdag så kommer ju det värsta att skriva uppsats osv.. men aja ska väl oxå gå bra! men iaf sen så hade vi rast å sen matte, hade en annan snygg vikarie så blev inte så mycket gjort den lektionen, men sen så åkte jag te tandlärkan med mormor å sen blev det DONKEN YEY! hehe å sen så åkte jag tbx te skolan för att lyssna på några snubbar från brandkåren å polisen osv.. lame man aja sen slutade vi NAJZ å nu ska jag gå hörs hejs!
.
hehe, därja! slänger ut lite GAMLA bilder som kanske väcker några minnen kanske HAHA gudja! elin skickade dom te mej för ganska så länge sen så kanske va dags nu å låta världen veta vad man har gått genom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0