22:11

Hello!!
Idag vaknade jag upp med min bebis, åkte först till tandläkaren och sen vidare till skolan. Där hade vi någon ny kurs som vi bara gick genom typ.. Sen efter lunchen så hade de som inte klara matten i 1an( jag var en av de oxå) hade det tills 3.

Vid rasten så hann jag även stt springa in och lämna in min tele så nu är den hel!!! Efter skolan så åkte jAg å evelutt till donken, och sen gick jag och hämtade min tele! Sen när vi kom till Finspång så väntade mamma och Lisa på mig så vi åkte hem. Ända sen jag kom hem så har jag packat, städat.. Duschat och fixar osv.. För inatt åker vi !!! Jag bloggar nog innan jag åker i väg med flygplanet iaf !! Puss hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0