SKOLAN HAR BÖRJAT WOHO

HEJSAN !!
ledsen för jag inte bloggar så mycket.. Men.. Idag så började skolan igen, lite roligt att träffa klasskompisarna osv !! Men annars så var det inte en roligt första dag direkt haha.. Men vi fick ny mentor, våran förra sluta men hon som vi har nu är säkert lika bra !! Fick sluta vid 2 och då gick jag och eve in till stan, käka och kolla runt lite. Handla sen med mamma och sen åkte jag med hem till Igelboa. 
 
Har precis kollat på idol nu och tog även en dusch förut så ska snart ner och blåsa håret. Sen blir det att sussa så gött för jag är himla trött.. redan ! pussar hej
(woho, villle bara visa er hur min mobiler ser ut hehehehhe) hände i måndags morse exakt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0