SENASTE DAGARNA

Hej!! Det går lite segt här märker jag.. Men gör så gott jag kan! 

Kan väl börja med att säga att jag har haft en mycket bra, men ändå lite anurlunda jul! Och hoppas ni oxå har haft det bra. Fira med mormor&morfar på julafton, dagen efter med kusiner +mormor&morfar och idag så besökte vi farmor! Så nu är alljulfirande slut skulle jag tro. 

Annars idag så har jag varit lite på mellandagsrean men hade inget humör för de och det var ganska så mycket folk.. Sen har jag käkat en hamburgertallrik på Angela och varit ute och gått med Elin, sen kom hon till mejigen och vi badade! Ligger nu i sängen och är hungrig så ska försöka sova så det blir frukost snart. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0