SVAR PÅ KOMMENTAR

hejhejhej
 
Jag har fått några kommentarer på senaste tiden om mitt hår osv, lite tips och så. så tänkte faktiskt ta och svara på de, eller berätta lite hur jag gör. 
 
Kan väl börja med att säga att de som har frågat och sagt att mitt hår ser friskt ut och så kan nog inte ha träffat mig personligen för så friskt är det verkligen inte.. (: För jag har nämligen inte klippt mej på över minst 2 år.. Varför jag inte har gjort det är väl att jag är så himla rädd och blir aldrig nöjd.. Men tack så mycket iaf!! 
 
Annars så duschar jag håret inte så jätte ofta, än vad det behövs, för det sliter jätte mycket på håret. Och så använder jag både shampoo å balsam Proseries från wella och det tycker jag är jätte bra. Jag använder sällan nu mera hårfön, om jag inte måste. och borstar det inte heller när det är blött. Och har faktiskt inte plattat håret på 2 veckor nu heller !! hehe. Använder ibland olja i hårtopparna, och den heter Moroccanoil. Så egentligen så gör jag inget speciellt för att få min längd bla, det är bara att spara, inte slita överdrivet mycket på håret och sen klippa sig normalt!!! Hoppas ni fick era svar (: Roligt att svara på kommentarer oxh så, så fortsätt med det. Fast det kan ta en stud innan jag svarar! men puss ppå er HEJS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0