Jag är grymmast! :D

Hej!
en konstig dag har vet varit med kul! : D
först skolan det vanliga Matte släjd sen matte igen å sist idrott  :D bara så ni vet så ÄGER jag å Eve på matte har juh kommit längst i boken oxo ^^ Hahha xd : P vi ÄGER! :D
Men efter skoln så gick vi tjejor + Hampus net te centrum för att vänta på bussen kulkul ;P
när bussen kom så åkte lilla Eve med våran buss (Y) Meen ingen mer kommentar om det xd Hahhaha ;) <3
.
men när jag kom hem så åkte jag å Hampus lite moppe ^^ Hahah körde tävling jag vann!!! :DD Hahahha jag är GRYM! :D
MEn nu blire att se BigBrother PUSSSSSSHEEEJJJJDDÅÅÅÅÅÅÅÅ!! :D HAHHAHAH xd
.
Mummmss, ser mycket gött ut, det är lisa som har gjort den åt den för ett tag sedan menmen mycket fin tårta haha med smakade......xd :D:D

Kommentarer
Postat av: Klara

Mummsss, GOOTT! : D

2011-04-13 @ 09:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0