Bästa motorgaden då ;)

har varit på motordagen idag råh va grymt, och så vare fett nice ute oxo som det inte skulle vara egentligen ;) näh men allt gick skit bra tyckte jag men lite pinsamt ;D men det roligaste va nog att det fanns en hoppborg typ en hinderbana kul iaf :D bästa motordagen tror jag fan :D men efter så va jag med Elin typ vi hade det oxo kul xd, tog potatismjöl och vatten :DD GRYMT :D men sen så va vi typ ute och cykla oxo sen va det någe uppe vid affären på kvällen som sög ja gå Elin gick te skolan iaf :) sen kollade vi på eurovision song contest när sverige va, jaao, men nu är jag hemma och ska kolla på film nu såå hejjsvejjss! :D
.

Yeeah, en fin bild på Bästa Emily och mig dåå! :DD ♥
*KYSS*


Kommentarer
Postat av: Emily Klemedsson ♥

love <333

2011-05-15 @ 21:00:45
URL: http://emilyklemedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0