♥ Stockholm

Hemma nu då från Stockholm grym dag! :D bussresan va väl så där dit kollade på någon mupp film det va seriöst sjuk, men att vara där så mycket kul, gick med Emilie och Emily! haahha hittade juh rätt så bra tyckte jag men vi fick panik att vi inte hade hittat Gina så ringde och frågade Ebba för hon visste xd, men Emily och Emilie hittade oxo saker haahha iaf Emilie va tvungen att säga till henne så hon inte skulle köpa så mycket hon köpte för typ 800 kr :P Hihiih, Men Emily köpte oxo saker men hon köpte typ som mig runt 500 :P är mycket aven sjuk på hennes tröja som hon köpte på bikbok ;)<3 menmen XD gick runt lite i alla affärer typ i 5 timmar -.- :P så hade lite ont i bena sen å så va det nära på att jag fick skoskav :(
Bussresan hem va ännu mera konstig ;) och konstigare film vare oxo haaha, (Y) ;) 
.
En ring från ur&penn 59kr
Cykelbyxor, ginatricot 59kr
en klocka, glitter 149kr
en U-ringad tröja där fram och där bak JC 149kr eller vad man nu ska säga
och åt på donken å sen fika, 84kr
summa 500 :d + så fick vi 300 så betalade 200 kr av allt jag köte ::D det är nice ;)
.
Nääh men är grymt nöjd med mina köp ;) har letat efter tröjan och cykelbyxorna skit länge å är mycket glad xd :P och så tycker jag att jag inte gjorde av med så mycket pengar :P xd men här kommer det då lite bilder som vi tog lite när och var :P<3
.
hahaah!! ::) ♥
*KYSS*

Kommentarer
Postat av: Emily Klemedsson ♥

haha, gulligt!! :D <3

2011-05-18 @ 20:53:00
URL: http://emilyklemedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0