LA! ;)

heej, orka inte blogga i går men gör det nu :)
igår vare fredag å Finspångs marken! va väl kul för utom att det regna -.- menmen köpte munkar å godisrem iaf :D sen efter dä så följde jag med Nannah till hennes mormor å sen fick jag åka med Henrik hem ist för äckliga bussen :) men efter jag typ kom hem så skulle vi te mormor å morfar å dit kom det massa folk, Nellie kom oxo så va med henne typ, gick runt lite i Igelfors å snackade mest å kollade på film. sen när jag kom hem så va jag piss trött så datt lite vid datorn först å sen la mig å kollade på film :D
.
Men i dag så har jag inte gjort så mycket än, kollat på bb 2 avsnitt Mmm...  men har oxo köpt lite lördagsgodis i affären ::D ;) haaha xd men ska nog sätta mig å skriva äckliga franska revolutionen brevet -.-.-!!  :(
näähh nu blire musik ::D PUSS!
.
*KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0