ONSDAG?

Hejsan, sorry för jag inte bloggar osv men har inget att säga iaf.. Så därför har de blivit så här.. Men här kommer iaf lire random pix under de senaste dagarna.. Å sen så kanske jag slänger upp några bilder från Turkiet i helgen WOHO!! Får vi hoppas att någon tycker, men skit samma.. 


Kanske kan säga någonting om denna dag iaf, skolan sög.. Varit jätte trött, haft matte.. Å var tvungen att vänta i tråkiga lägenheten tills 20 över 5 då jag åkte hem med bussen. Ligger nu i sängen å vet inte om jag är jätte trött eller bara inte orkar att sova. Vilka problem man kan ha rååååå!! Orkar inte hejdå.

Var ju i Kolmården i helgen, å där hade de små bebisar överallt som vi gick och kollade på!! Så himla söta!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0