JulAfton

På julafton så va vi hos mormor och morfar och det va ok:) 
Kusinerna va oxo där men dom skulle åka te sin farmor och farfar efter ett tag och det va lite trist men det va kul ändå ::))
så vi år gröt med mormor morfar och kusinerna och sen så fick vi paket av dom och då fick jag
Avril Lavinges parfym
några pennor
presentkort på gina 300
och en plattång för min gick sönder :(
(Y)
Men sen så åkte kusinerna, och då kollade vi på Kalle anka och sen efter det så åt i julbord och sen så efter ett tag så gick vi hem te oss och öppnade våra paket  :) och då fick jag.-
Hello kitty påslakan
och ett runt pussel
tofflor
morgonrock
datahögtalare
tangentbord
ett nytt minnes kort te kameran
scrapbooking saker
lösögonfransar
jag är nöjjjdd men mina fina saker XXD  ;;)))
ögonbryns penna typ eller vad kan kan kalla det
+ att Lisa fick One tree hill men jag kollar
så jag gillade det XD ::)) ;)
*KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0