Sämsta Hahhha XD

Va i skolan i dag men när jag skulle gå upp till bussen så kom jag dit kl 6.55 kanske men sen när den skulle kolla så kom den inte så någon ringde te östra trafiken och frågade vart den va men då svarade dom att den hade kört fast vid Lotorp så gick hem,
Så åkte upp med Hampus te skolan men då fick jag ett sms från Thezz och frågade om jag satt på bussen jag svarade nej, och då sa hon att bussen hade kommit typ efter 5 min efter vi hade gått vad illa Hahha XD men då så skulle den ju upp te regna först Men hahhahh XD
Så kom te skolan typ kl 10 vi hade reovisning för alla md 8:orna det va pinsamt men det gick bra ::D
Men vi kollade få walle oco och den sög kuk men andy och Hampus drog ut sladden så vi hoppa över jätte mycker och efter det så slutade vi Göött va ::))
HAhha *KYSS* på dagen alltså ;;;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0