J2 X)

HEEEEJ ((:
jag va på J2 och det va roligt :)
vi hade 4Kamp och Jag,Lisa och Frida va i ett lag
Hampus, Fredrik och Olliwer va ett annat
Och Rasmus Emil och Henrik va ett,
Det första grenen va att man skulle bygga upp ett litet tält i mörker vi vann så klart :)
Sen så skulle man bygga ett pussel i mörkret det gick inte lika bra men ingen klarade det  :P
Och den tredje grenen va att man skulle rita en sak tex ett hus i mörkret det var roligaste ;D
sen den sista va att man skulle få en ballong och sen gissa vilken färg det va och det va mörkt
Jag gissa på att min va grön men den va rosa HAhhhaa ;)
Men så klart så vann vi dårå tjejerna är BÄST! :)  Och dom som vann fick gratis ficka :P
och så spelade vi pingis lite grann gick inte så bra va X)
Men efter det så körde vi mäster fast med djur det va jätte roligt men den va svårt XD
men vi körde det ett bra tag men efter ett tag så blev det tråk och vi gick hem :)
HEEEJDDÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0