Kul men Emily!! ♥

♥Idag har jag varit med bästavän och jag har sovit där (:
Vi har varit hos deras söta hästar och så har vi fixar min blogg visst ären fin?! ;)
vi har kollat lite på film men somna te den alla 3 somna Wilma Emily och jag XD <3 puss  på er :d <3 idag så vaknade vi 10 i 8 för vi skulle gå te hästarna men vi gjorde inte det förens typ kanske 10 XD
sen så gick vi te deras hästar och fick åka 6 hjulnig det var grymt och wilma va en bra förare XD (;
å så har vi spelat lite bazz sen fick jag ta 11 bussen te Vistinge och ta 410 te Finspång där mamma väntade (;
sen så kolla jag på film lite och spela bazz med Linus och Erik..
ÄlskarDeej Emily!<333
Lika som bär (; <3
Jätte söt misse
Sötnooss!! Bv*

Kommentarer
Postat av: Emily Klemedsson

Lotta jag älskar diig ever ! älskar bilderna oxå XD <3

du är det bästa som finns ! du har allt som man kan tänka sig att ens bästavän ska ha ! älskar dig Lotta Andersson ! <33333333333333333333333333333

2010-11-13 @ 18:18:46
URL: http://emilyklemedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0