31/10-09 ((;

HEJ
Idag har elin soviit hos mig och det var kulliitt :D
och vi tog lite kort dan efter :P :D <3
men sen på söndag va vi hos elin och kratta lite löv och tog lite kort kolla på Elins blogg   http://enordstroom.blogg.se/ och sp gick vi tipspromenad lisa vann :I men så har vi bakat bröd oxo men gick hem innan dom blev klara ): :D<33
Och nu sitter jag här och skriver med philip på MSN och han är elak ):
Naaaj det är han inte han ska vara med på Emilys och mitt lan eller hur XDXD :P
Men i morron blire kolmorden -.- lisa ville åka dit och då gjorde vi det självklart :I
Och så fick jag min nya dator i lördags men jag har inte kolpat in den än eller det är någe fil pån ): MENMEN kommer någ att fixas snart :D

Det blir bilder någon annan gång går inte att ladda upp )): <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0