KnasDag xd

Har kommit hem nu då!
skolan va som vanlig men lite knas, pytte platser å då fick jag sitta med Emily Klemedsson!!! ♥ HAhaahha
å på idrotten så gjorde vi mupp lekar som va jobbigt, vårat lag vann nästan (malin jag å hampus) : D xd^^ å på bilden så satt vi ute å lekte lite xd :P bilder finns! xd :P HAHA!  :D
efter skolan så hämtade mamma mig så kom hem mycket tidare ::D ^^
.
Åh Lilla HannahPannah åker till florida i morron kommer sakna henne enormt mycket! ♥ och imorron så ska Emily någonstans med deras häst så hon kommer inte i morron heller : ( ♥ Så det blir bara jag å Lilla Evelina ::D Men det kommer bli roligt ändå haahha xd : P ♥
.
Men nu blire massa PLUGG -.-  sug!
ska göra Svenska, Engelska å SO BLÄ!
.
HAhah FINA bilder här vaah! :D ♥
HAhhaha puss på mina väner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0