close your eyes and dream.

Men hejsan, klockan är halv 6 å om en kvart så ska jag bra upp te bussen för att åka te FInspång å där ska ajg sova i syrrans lägenhet med Emily, blir la najjjz ! för imorron ska vi vara kvart över 7 i skolan.. menmen har ju showtime å sen så ska vi snacka lite få betyg å efter dä har man lov, feeett gööött !
men annars har dagen varit bra, spenderades med Hannah för det mesta hade klassdag iaf fick vara i träslöjden med 9:3an å sen så kollade vi på Harry potter med dom oxå, såg inte klart för att dom andra skulle hinna med 1 bussen men jag va med Elin ist efter, satt i biblioteket men sen så kom blire ranbom fölk oxå hehe nä men det va najz men nu tycker jag att jag har skrivit tillräckligt å måste bra u men hörs puuuuuuuuussar ! ♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0