skrivskirv å mera skiiiiv ! : o

bajs oxå..
kom nyss hem från en bra dag i skolan, allt har väl varit som vanligt men efter skolan så hade vi genrep på lucian om är imorron, tagga! hehe, men nu så måste jag skriva klart Engelskan å min filmanalys te klockan 5 annars at allt kört.. : o
men ska kämpa på och sen så drar jag te Lisa å sover där för ska vara i skolan halv 8 å då hinner jag inte om jag ska ta bussen å så, men ska äta någonting snabbt nu antar jag för är mega hungrig å sen så blire att skriva. men vi hörs puuuuuuusss ! ♥
.
just nu vill jag bara gå å läggaa men.. :(

Kommentarer
Postat av: emma

sv; bara bra! :)

2011-12-13 @ 13:54:15
URL: http://edahllof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0