we shine

Amen hej, jag kanske ska börja blogga idag. hehe.
men iaf, idag så hare ju varit skolan å bra, hade först luicia träning å sen matte..men rätt så okej ändå :) efter skolan så fick jag åka med Thez hem, fett nice så kom hem mycket tidigare, men nu iaf så sitter jag helt själv i huset, eller Linus är där nere men annars så äre ganska så tomt.. men min spotify rullar på ganska så bra å volymen är hög så det är nice änså länge ! sen så kanske det bli j2 men vet inte än, men hörs så länge å lovar att blogga mera ikväll :):)
.

Kommentarer
Postat av: Merima^^

fin bild! :)



-Jo de går väl :P ska du göra under helgen? :D

2011-12-10 @ 14:08:57
URL: http://merimarujovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0