With your love

dagen tar vi i ett nytt inlägg för folk klagar att jag bloggar sällan så ska väl börja med det mera antar jag :)
imorrse vare nice, fick sova en kvart längre för jag inte sminkade mej å så, fett nice ska börja sluta med att sminka mej te skolan asså D:
men annars så åka jag med Lisa te hennes skola för att vara modell, med det va mycket kuligt ! men sen så blev det att ta bussen te Finspång å vara i Lisas Lägenhet tills bussen gick, va ingen idé att gå tbx te skolan, så låg å kollade på tv å käka ris kakor, som är slut nu hehe uubbs ^^ hehe, men nu blire film pusss ! ♥
.

Kommentarer
Postat av: Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

sv: okej, låter bra! :) jodå, det är bra här med :)

2011-12-07 @ 21:19:44
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0