You learn

men hejsan är nu hemma från skolan, haha har varit en bra dag ! på dom första vanliga lektionerna så hade vi matte å då fick vi typ spela spel, å sen på projektet så sprang vi runt lite å hade fest oi gympasalen ! HAHA men sen så kom mamma å hämta mej så kom hem typ 20 över 2 NAAJJJJJZ !
men nu iaf så ska jag kolla julkalendern å sen chilla lite galet å sen så ska jag fixa mig för ska äta jul bord med familjen + Henriks familjå så efter dä så blire nog att gå te Elin å leka lite med henne men vi få åter komma med det hehe., men ska blogga mycket idag oxå hade jag tänt idag så kommer lite ner te dä sen men hörs så länge puss
.

Kommentarer
Postat av: Linn

Supersnygg ring!:)

2011-12-16 @ 17:42:20
URL: http://linnilssons.blogg.se/
Postat av: Vem...?

Hej finis! Jag tänkte bara påminna dig att Iphone 4S tävlingen avgörs ikväll! :)

2011-12-17 @ 12:05:34
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0