Lyckat xd ;P

Heejsaan har sovit hos Elin i dag då! : ))
gjorde ansiktsmask kulkul ! ::D
men annars så kollade vi på film å letade efter mitt usb som jag hade med mej hemifrån men sen när jag vakna så kom jag på vart den va ( i min väska) hahah jag tycker att jag är duktig xd ::) (Y)
Jaag å Elin letade mycket oxo -.- xd
Men annars så gick vi på bingo med Lisa å Frida hahha jag vann 3 ggr ::D ;P
Meen nu så sitter jag vid dator å kollar på one tree hill! ::D
Suupperr Fiinn! ♥♥
Heejsaan har sovit hos Elin i dag då! : ))
gjorde ansiktsmask kulkul ! ::D
men annars så kollade vi på film å letade efter mitt usb som jag hade med mej hemifrån men sen när jag vakna så kom jag på vart den va ( i min väska) hahah jag tycker att jag är duktig xd ::) (Y)
Jaag å Elin letade mycket oxo -.- xd
Men annars så gick vi på bingo med Lisa å Frida hahha jag vann 3 ggr ::D ;P
Meen nu så sitter jag vid dator å kollar på one tree hill! ::D
Suupperr Fiinn! ♥♥

*KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0