StreetDans! :)

Heejjj
Nu har jag kommit hem från dansen och det va kul men det va helt cp för jag och Emily å Wilma kom inte med i samma grupp jag skulle gå kl halv 12 och dom 4 typ och det va lite pinsamt HAhah men kul ::)
längtar tills det börjar!
Meen innan vi åkte dit så åkte vi te stadium och köpte ett par skor dom är jätte snygga  tycker jag ;) ::)
Men sen när det va slut så åkte vi å käkade mat på mcdonalds och sen så vlle mamma åka te rusta -.- XD
Men sen så åkte vi hem  :D
å nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra men pusspuss <33
Mina fina skor!
Nike!
Hiss Eller Diss?!!!!
*KYSS*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hiss!

2011-01-22 @ 15:49:03
Postat av: FlizanLizan

sv: najs, yeah ;)

2011-01-23 @ 10:40:47
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0