Wuuhoo kul! ;)

Heejsaan!!!
.
.
.
.
jag har ju varit hos Hampus och dom nu det va helt ok men först när jag kom dit så kollade jag på TV sen åt vi någe som va jätte gott men sen så gick jag upp och kollade vad Lisa frida och Emma gjorde och dom gjorde iget typ men sen så följde jag med dom ner te Finspång för att köpa godis på B-Hallen och innan det så hämtade vi Hampus på Grosvad :)
Men sen när vi kom hem så fick vi kladd kaka och så spelade vi Monopol Disney och det gick bra i början men sen gick det skit men Hampus vann iallafall :)
Efter monopolet så gick jag och Lisa hem och kollade på film och då va klockan mycket  så
goodnatt! ;)<3
.
.
.
.
*KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0