Bästa ju :)

heej yooh! helt ok dag idag då :)
först så sov ju Jasse hos mig å hon skulle åka te Stockholm så hon va tvungen att gå upp kvart över 6 men hon väckte ju inte mej men vakna efter ett tag så följde med henne ner så kom hennes mamma. å då gick jag å la mig igen :P
men sen så väckte Lisa mig typ halv 10 eller någe sånt för att sen åka te sjön för simskolavslutning å det va ju fint väder iaf (y) men aao. va ok typ XD
men sen så skulle vi dra te farmor men hon va inte hemma så blev lite annat typ, men käkade på donken sen ^^^^
haha å klockan 6 så va jag uppe vid plan, Elin å jag redde mackor tills imorron, marken då tagga! hahahaaaha  xd ;) men aao å nu gör jag inget ska kolla på film snart å sova, ÄR AS TRÖTT! -.- :P men pusspuss tjaaråå! :)
har ju typ as många bilder sedan simskolan för Hampus va ju så duktig å ta massa kort men orkar inte ladda upp dom så blir inge! ::D
.
haha blir en fina bilder sedan jasse å Elin va hos mig haha hade lite kul, cykla, prata ,datorn ,cykla igen fast med Elin denna gång, prata lite till, haha hade lite annat kul, bada, å kolla på film! ^^ ;) ♥
.
började så å blev bara värre å värre ! ;) haha
hihihi fin dag! :)♥
*KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0